Id de champs dans le module

More
9 years 1 week ago #27884 by mfe13
Bonjour,

J'ai fais mes mises à jour J3 eb CB2...
Je ne trouve pas la bonne syntaxe ajouter un champs dans :
"Custom Field ID Filter"
Id seul ne marche pas.

Autre chose, le module ne montre plus les liens de connections CB ?

Merci davance.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago #27885 by nordmograph
Bonjour,

Non, le module ne montre plus les liens de connection. Pour des questions de confidentialité, bcp ne l'utilisaient pas.
Je pense que c'eatiat assez interessant et tres visuel. Mais du fait du nouveau fonctionnment en ajax, c'etait assez compliqué à mettre en oeuvre et lord en ressources. Du coup on ne la pas gardé.

Pour les custom field filter, il faut mettre le nom du champs (ex: cb_graduation)

- Need help? Post the URL of the related page (eventualy as confidential info), it will help solve your issue faster.
- An error, notice or warning? report the exact message including the line number
- If you get a white page , enable error reporting and / or check your server error logs.
The following user(s) said Thank You: mfe13

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago #27886 by mfe13
Replied by mfe13 on topic Id de champs dans le module
Ok,
Merci ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.334 seconds
Powered by Kunena Forum
Disclaimer: Nordmograph is not affiliated with or endorsed by The Joomla! Project™. Any products and services provided through this site are not supported or warrantied by The Joomla! Project or Open Source Matters, Inc. Use of the Joomla!® name, symbol, logo and related trademarks is permitted under a limited license granted by Open Source Matters, Inc.